Povestiri In Tren

Pentru ca ne place sa scriem!

ABSURD II…

on August 22, 2012

by Emma Zeicescu ( septembrie 2009)

Născut în cuşca …mea! Asta îmi venea să spun …de fiecare dată când imi luam în mâini soarta ….Plăpândă..îmi curgea printre degete . Mă chinuiam să nu o scap. Şi mai apoi – deschideam ochii. – Oare nu mi-e greu să fiu eu ?

Era întrebarea la care nu găseam vreodată răspuns. Am deschis ochii din nou în acea dimineaţă. Ca niciodată am văzut realitatea altfel..Soare lumină…parcă auzeam păsările cum şuşoteau a primăvară.

Da, era ca în dimineţile de vară ale copilăriei .Atunci nu ştiam cum să fug din casă mai repede . Afară mă aşteptau păsările , cerul , soarele. Erau cu toţii prietenii mei! Viaţa părea râu si soarta soare. De-alungul anilor …pe cer au venit norii iar viaţa a devenit ploaie si soarta lună. Strivit de tot găseam că singura trăire era să-mi plimb ..sufletul apatic prin ploaia de toamnă…Părea singurul leac pentru un suflet obosit . În dimineaţa aia însă parcă mă-ntorceam acasă. ochi.phpAm dat să fug din nou…să evadez …dar m-am lovit. Din rană simţam că îmi curge sângele dar când am dat cu mâna, nici o urmă. Am încercat din nou. Durera a fost şi mai puternică. Eram în cuşcă .

Cuşca vieţii mele. Acum ştiam.  Aer aveam dar mă simţeam precum mortu-n sicriu.  In faţă verde, în suflet negru.În faţa viaţă, în suflet moarte.  Mi-am dorit să schimb lucrurile .  E o treabă de voinţă, îmi spuneam .Realitatea este ceea ce vreau EU să fie! Am lovit geamul transparent cu pumnii. Nici pe picioare nu le-am iertat …dar în zadar. În faţa propriei neputinţe nu mai puteam nici să plâng. Şi atunci am urlat! Am urlat de m-au durut plămânii. Am urlat pentru tot şi toate. Am urlat pentru tine. Am urlat pentru ei.Am urlat pentru noi! Şi mai apoi am urlat pentru mine. Şi abia atunci …am văzut. Geamul crăpase!

PS. Textul este o fictiune …:)


Leave a Reply

