Povestiri In Tren

Pentru ca ne place sa scriem!

Povestiri In Tren…

on August 22, 2012

             De cele mai multe ori, atunci cand scriem lasam acolo, un pic din noi. Ramane pe hartie un pic de suflet, un pic de zambet, ceva tristete si multa speranta. Speram ca maine va fi mult mai bine decat azi, ne inghiontim singuri cu cotul in coaste ca sa tinem drumul drept.  Ne promitem bomboane atunci cand reusim sa nu cadem si cadem adesea cand visam prea mult. Si foarte bine facem! Atunci cand cazi ai ocazia, ca macar teoretic sa te si ridici! Foarte bine facem ca ne lasam sufletul pe un colt de hartie pentru ca  macar o particula ar putea sa zboare. Cumva, pentru ca toate au sens, frantura aia de suflet ar putea sa mangaie un OM.  Si pentru in ultima perioada am cam scos sufletul pe sfoara la uscat , zic sa va imparatasesc ceva. Sunt Emma Zeicescu si in urma cu un an m-am apucat sa scriu o carte. Am scris primul rand pe 18 septembrie 2011 , de ziua mea. Cartea s-ar fi numit – 31- si venea cumva sa spuna ceva . O poveste .  Nici macar eu nu stiam ce, cum …dar stiam ca exista un mare de ce ! In mod ciudat…de atunci n-am mai scris niciun rand. N-a fost un an usor si ma gandesc ca probabil asta este si motivul pentru care lirismul si-a luat campii si n-a mai revenit. Asa ca acum, cand cumva apele s-au mai asezat in matca,  zic sa ne apucam de treaba! Atunci cand scriu …scriu pentru ca imi place si  ma relaxeaza. Tu de ce o faci? In plus  ma gandesc, ca de fiecare data,  sa dau mai departe.  Unii cred probabil ca stau pe un piedestal unde totul este roz si nimic rau nu se intampla.  Gresit! De  fapt viata mea  este extrem de asemanatoare cu a TA! Asa ca lasa-ma sa-ti  spun ce mi se intampla, sa scriu poezie,  texte scurte,  sa scriu cand ma bucur si cand ma doare.  Si pentru ca era si timpul sa ne organizam  azi dimineata, in masina, in vesnicul loc in care imi vin cele mai bune idei, mi-am dat seama ca de mult vroiam sa fac ceva .   ” Povestiri in Tren ” este ocazia mea sa scriu si… sa te citesc pe TINE!  Cartea povestirilor nu se scrie singura! Ea trebuie sa fie plina  si cu  povestile tale de viata. Asa ca hai sa crosetam impreuna o realitate altfel, in scris, cu bune si cu rele, cu fapte de viata cu tristeti si bucurii. Te invit cu drag sa -mi lasi  textele  tale pe  adresa de email povestiriintren@yahoo.com.  Totul are sens aici ….pentru ca ne place sa scriem!:)


5 responses to “Povestiri In Tren…

  1. Bine ai revenit,Emma!
    Zambeste,lumea te priveste😉 !

  2. Alexandre says:

    Azi e prima zi de primavara.Te asteapta o gradina vesnic verde.http://www.geoglance.com/photos/magnolia/3/magnolia……unde se canta……..

    La multi ani!……Alexandre Vincent Perez.

Leave a Reply

