Povestiri In Tren

Pentru ca ne place sa scriem!

Londra prin vant…

on September 5, 2012

Andreea V.

Muzica romaneasca, tigari romanesti si toate astea in minunata mea camera din Londra.
Vreme formidabila si ceaiul englezesc pe birou.
Londra e o surpriza coplesitoare pentru inceput, dar daca esti indulgent sau foarte tanar o poti intelege si absorbii, iti lasa mereu noi indicii si vrea mereu sa fie descoperita, trebuie sa fii foarte rabdator cu ea si atunci o sa-ti placa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iubitul mereu o sa stea prea departe si cluburile se vor inchide degraba pentru un roman.Lumea e de toate culorile si etniile si felurile si, si, si…
Mobila Ikea pe care mi-am comandat-o, mi-a fost livrata de un roman, masinile in statiile de autobuz numai tiganii si le parcheaza si sa ti se spuna “Darling” la magazin e ceva obisnuit.
Si poate cea mai frumoasa experienta din Londra pana acum, a fost la locul de munca, unde i-am dat o acadea unei fetite de culoare si ea mi-a oferit o acadea de a ei spunandu-mi ca-mi multumeste si cand a plecat m-a imbratisat. Iar mama ei a spus “You will never forget her and she will never forget you”.
Am vazut Londra cu alti ochi decat prietenii mei poate pentru ca mi-am dorit mult sa plec din Romania si pentru ca am observat repede ca acest oras iti permite sa visezi si te lasa sa fii cine vrei.
Poti fi fashion cu putini bani, poti petrece cu prietenii in camera ta si sa dormi in fum ca un adevarat student, poti sa mergi in oras fara bani daca esti destul de curios poti gasii chestii fun, poti merge la Shakespeare’s Globe Theatre cu 5 lire si poti oricand sa te plimbi cu autobuzul.


In curand o sa incep facultatea, sunt incantata si speriata, dar o sa fie bine.

Conceptia studentilor romani in Anglia e una gresita, nu plecati spre mai bine ci spre nou si tot ce trebuie sa faceti e sa cunoasteti acel nou cu entuziasm si curiozitate si daca nu va place plecati spre alt nou sau unde vreti voi, dar nu confundati noul cu binele.

Andreea V.

One response to “Londra prin vant…

  1. frumos si mai ales sincer

Leave a Reply

